Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den første saksbehandleren fremsto meget arrogant og lite forståelsesfull. Dette var overraskende for med da jeg har gode erfaringer fra tidligere saker og saksbehandlere. Ny saksbehandler tok tak i saken og da ordnet det seg. Deretter gikk alt på skinner.
TTakstmann tok umiddelbart kontakt. Derav rask saksbehandling
Meget bra fornøyd med behandlingen hendelsen på min bil👍😊
Fremtind har ikke tatt kontakt/fulgt opp saken vår etter en oppringning som falt på feil tidspunkt. Kundebehandleren skulle ringe tilbake samme ettermiddag, men har aldri gitt lyd fra seg siden(flere uker siden), så hele saken må ha gått i glemmeboken.
Første gangen jeg brukte forsikringen var nå, da jeg "Kolapset" falt om i varmen.
Har alle mine forsikringer i Fremtind, og har hittil god erfaring med Fremtind!
Enkelt å sende inn sak, omtenksomme kundebehandlere, og raskt og effektivt oppgjør.