Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig enkelt og lett. Fin og hyggelig samtale hvor det ordnet seg meget fort.
Da jeg ble skadet i utlandet var det veldig betryggende med profesjonell og hyggelig hjelp fra forsikringsselskapets ansatte.
Fikk rørlegger og elektriker til å utbedre skaden. Sendte inn fakturane. Fikk alt betalt av Fremtind, minus egenandel.
Kundebehandling er meget dårlig. De er ikke interessert i å gjøre det enklest for kunden.
Over en uke på å få returseddel og vanskelig å få kontakt med kort åpningstid det ikke var godt opplyst om.
Jeg har fått avslag ; jeg har aldri , eller siden jeg har reiseforsikring og innboforsikring har ikke brukt det og nå , når jeg virkelig trenger hjelp jeg får avslag
Greie oppgjør ved sykdom, saksbehandler er lett p gå tak i på telefon. Er det noe jeg lurer på då hjelper de raskt