Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er som er bra er at de er raske med svar og hjelpsomme. Mine egen erfaringer er veldig positive. Har kkke noe å klage på.
Veldig rask og god behandling. Enkelt og greit. Supert.
Jeg fikk rask oppgjør og god service fra min saksbehandler.
Jeg mener å ha fått en dårlin behandling . Fremtind avslo min forespørsel uten å konferere med meg, og behandlingen virket upersonlig. Det var for meg noe uventet siden både sykehus og produsent mente tap av høreapparater normalt ble dekket, Jeg ser ikke noe bra ved den behandling jeg har fått.
Likte behandling tid og forklaring av personalet hvor jeg kan gå å skrive skadeskjem.
Rask og god hjelp! Eg syns det er fint at ein kan orden alt over nett!
Meldte skade via nett og opplevde rask og god saksbehandling. Skadebehandler i formerte godt underveis og saken løste seg med få henvendelser