Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde spontanabort, måtte avtale med klinikk selv, ingen avtale med sykehus, fikk ikke dekket hotell og mat, ingen oppfølging, når jeg henviste til forsikringsvilkarene, svarte de meg ikke. Jeg forholdt meg til SOS INTERNATIONAL, tok kontakt med Fremtind når mine rettigheter ikke ble fulgt, fikk ikke svar. Når jeg dokumenterte kravet mitt å få refundert tapte reisedager etter hjemkomst, ble det avslått. Aborten startet på dag 2, skulle være en uke, ble værende i nesten tre uker, selv om aborten var over på dag 10. Medisinske utgifter og transport er blitt erstattet. Saksbehandlerene må få bedre opplæring og når selskapet gjør feil, må de allikevel følge forsikringsvilkarene. Saken er sendt advokat.
Veldig bra. Rask og effektiv saksbehandling. Brukervennlig skadeskjemaet
Meget misfornøyd med Fremtind. Kommer ikke til å tegne forsikring der igjen, og vil ikke under noen omstendighet anbefale noen å kjøpe forsikringer derfra. Opplevde servicen som mye bedre den gang det het DNB Skadeforsikring.
Rask løsning og god service.Følte meg godt ivaretatt.
Ble syk i utlandet Ringte til Sos og fikk god hjelp De anbefalte sykehus Og jeg fikk dekket alle utgifter Til og med jeg fikk på resept Veldig god behandling
Utrolig dårlig og frekk kundebehandler. Hadde en fuktskade på laminat gulv som han mente att forsikringa ville dekke. Men prøvde og overtale meg til og fikse det selv. Ville ikke sende takstmann det måtte jeg ordne selv. Har nå kontakt en snekker som skal se på saken og lage ett kostnads estimat. Det skal jeg så sende til fremtind. Håper de ordner opp
Veldig fornøyd. Jeg anbefaler og skal anbefale til alle!