Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når uhellet først er ute kunne ikke behandlings tiden vært bedre, glad jeg har forsikring gjennom dere.
Rask behandling og imøtekommende personal! Kan det bli betre?
Jeg har opplever veldig hyggelige og forståelsesfulle saksbehandlere. Rask behandling i alle deler av prosessen.
Greit å ha med saksbehandler. Føler meg ivaretatt som kunde
Rask og grei saksbehandling og raskt oppgjør. Greie priser, dyreforsikringen kunne vært noe bedre med høyere total erstatning.
Rask og hyggelig behandling. De gangene jeg har måttet benytte meg av skadeforsikringen har det alltid vært positiv tilbakemelding.
De tar seg raust betalt å lover at du er dekket uansett hvor mye du kvalitetssikrer, men uansett om det har vært bil, reise, verdi eller dyr opplever jeg det motsatte å fler med meg. I realiteten sitter man bare igjen å har blitt svindlet. I mitt lo medlemskap må jeg ha noen forsikringer hos de, men har null tillit så har tegnet tilleggsforsikringer i annet selskap. Anser derfor fagforeningskontigent som meningsløs da denne i hovedsak dekken forsikring. Vurderer derfor å si opp som medlen for å slippe å betale Fremtind et øre mer enn de alt har svindlet meg for i årevis. Synes det er synd at ingen orker å ta dette mer ut i media, de fortjener en skikkelig smekk for hvordan de holder på