Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Innmelding av skaden var det lettvint å få lagt inn. Fikk bekreftet at saken var registrert med det samme,og etter det så gikk det på løpende bånd.Veldig fornøyd med alt .
Ting tar tid og takstmann ikke særlig grundig og kundevennlig. Opplevd dette to ganger. Må følge opp selv, for å få en annen takstmann. Har topp husforsikring, men skader utvendig blir ikke dekket. Kun følgeskader. Må følge saken voldsomt opp selv og det tar tid. For oss, hittil over 2 mnd. Kundebehandlingen er vennlig, men savner å ha en fast kundebehandler pr skade. Ikke alle vet nok om husforsikring og skader. Etter å ha fulgt godt opp selv, har vi til slutt fått en god løsning på dette. Kommunikasjonen har vært bra.
Veldig fornøyd med alle forsikringer vi har og behandling av disse, hos Fremtind forsikring.
Innboforsikring slik det er ment å være, enkel skademelding, enkelt oppgjør.
Fikk vannskader når Hans herjet slik at jeg måtte avlyse en tur jeg skulle på. Måtte avbestille hotellet jeg skulle på og fikk en avbestillings avgift. Denne fikk jeg igjen på min reiseforsikring på en rask og effektiv måte.
Trege. Følger ikke opp saken underveis. Måtte forholde meg til 3 saksbehandlere underveis.
Over dobbelt så dyrt for bilforsikring, sammenlignet med andre store forsikringselskap. Alderbegrensing på tak ved vannskade, noe andre selskaper ikke har. Kjører du på et dyr, er det ingen egenandel eller bonustap. Kjører du unna og sparer dyret, får du svi. Da blir det egenandel og bonustap. Rask behandlingstid