Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte drive alt av samtaler/informasjonsflyt mellom forsikring og verksted. Var ikke noe engasjement fra forsikringen. Ble aldri kontaktet etter første telefonsamtale, ei heller noen oppfølging. Tok over 3 måneder på å få svar på om saken ble dekket av forsikringen eller ikke.
Enkel innmelding og rask saksbehandling. Oppgjør i gavekort hvor man trekker ned erstatningsbeløp anbefales avvikles.
Rask og grundig behandling av saken vår. Direkte kontakt med selskapets konsulent.
Veldig god service, kort behandlingstid , god forsikringsordning!
Rask og profesjonell hjelp, aldri hatt noen form for problemer og fått profesjonell veiledning vedr egenandel og grense. :)
Veldig fornøyd med behandling, raskt og effektivt.
Dem skjuler dekning. Et eksempel er innbo forsikringen. Dem sier at dem dekker skaden om du er innenfor norden. Hva f*** vil det si? Det kan bety så mangt og definisjonen er opp til og ikke forsikringstaker.