Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kofferten min ble fullstendig ødelagt på vei til Chile,jeg søkte kjøpt av en ny men fikk negativt svar pga deres interne regler. Nå vet jeg til min neste tur at dere gir blaffen om hva er som skjer eller kan skje med bagasjen min.
Fikk en rask reaksjon fra dere etter min henvendelse. Dette er første gang på ca 50 år at vi har benyttet oss av bolig forsikring.
Bra servise, litt dårlig viten om løsninger, men ordnet opp til slutt.
Jeg opplevde siste sak bra,hadde en sak for ei stund siden.Følte jeg ikke ble trodd.Ikke bra av saksbehandler.
Ble møtt med forståelse. Ble behandlet med respekt.
Alt fungerte bra for meg , jeg trengte ikke gjør annet en å ringe forsikringselskapet en gang bare , da skaden oppsto. Resten ble ordnet igjennom bilfirma og forsikringselskapet .
Jeg var på en reise og mistet så mye penger pga svindel. Ble lagt til ekstra kostnader fordi jeg måtte avlyse resten fordi jeg ble alvorlig syk og fryktet for liv og helse. Og alt jeg fikk fra Fremtind var et varig svar: «vi dekker ikke noe av dette». Tro det eller ei, de sa det til meg flere ganger. Bruk dine penger på et annet selskap som kan gi deg tjenester for det du betaler for.