Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har brukt Fremtind i 2 år da jeg havnet i en bilulykke. Bilen havnet på verksted og de tok kontakt med meg og formidlet deres kontakt med Fremtind. Det var i prosessen om bilen skulle vrakes eller ikke. Jeg ønsket ikke å vrake og fikk klarsignal fra Fremtind via verkstedet at bilen kunne repareres. Noe jeg er glad for i dag. Fornøyd med kommunikasjonen og informasjonen jeg fikk fra verkstedet og at de hadde kontakt med Fremtind. På den måten kunne jeg bare forholde meg til et sted og en person.
Veldig fornøyd. Rask og effektiv behandling når jeg har trengt hjelp.
Vi er fornøyd med behandlingen vi har fått av selskapet
Respons, betjening og tempo og penger på konto allerede neste dag. Har allerede anbefalt andre å betale med Mastercard
Lett tilgjengelig og hyggelige saksbehandlere! Føler meg godt ivaretatt når jeg trenger hjelp!
Svar rask om at skaden var dekket. Andre knuste skjerm på mobilen i løpet av noen måneder
Min søknad er ikke seriøst behandlet. Bare opptatt av å finne avslagsgrunn uten å vektlegge hvor alvorlig situasjonen min var.