Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er svært fornøyd med to ting (svært viktig for vår tilfredshet): 1. Tillit. Vi opplever å bli trodd fra første kontakt. 2. Kort behandlingstid.
Rask og effektiv saksbehandling. Opplevde at dere ønsket p hjelpe i stedet for å gjøre det vanskelig
For denne hendelsen vi har erfaring fra var det et løp som var veldig enkelt og smidig
Jeg har opplevd å få avslag de to gangene jeg har prøvd å få hjelp av Fremtind reiseforsikring. Og dette skulle liksom være en god pluss reiseforsikring… Den ene gangen fordi sparkesykkelen som ble stjålet gikk 2 km/t for fort (det er vanlig at de går i 22 km/t og ikke 20) og den siste gangen fikk vi null erstatning (igjen) og mistet en hel ferie pga forsinkelser til flyplass og billetttrøbbel hvor flyselskap nektet skyld pga bruk av reiseagent. Vi hadde ingen kontroll for det som skjedde, og dermed ingen skyld. Vi endte opp med null i erstatning av hverken agent, flyselskap eller forsikring.
Føler personlig oppfølging og godt ivaretatt. Dette er viktig for meg.
Rask og enkel behandling av skadesak innmeldt etter utenlandsreise.
Meget profesjonelt, vennlig imøtekommenede! Meget god erfaring.