Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd, bra hjelp når jeg trengte det, kort behandlingstid.
Jeg opplevde rask og grei kommunikasjon og raskt oppgjør.
Fikk ikke navn og kontaktinformasjon til saksbehandler. Umulig å komme i kontakt, fikk ikke snakke med saksbehandler hverken i telefon eller på Mail. Saken min ble sammenblandet med noen andre sin sak, to ganger!! Utrolig lang behandlingstid. Saken endte med avslag selv om jeg hadde topp forsikring. Nå må jeg bruke tid og krefter på å anke , etter selv å ha skaffet informasjon/bevis om skaden ved å bruke takstmann og tømmermann privat.
Etter at vi ble påkjørt av en annen bil, tok det over en måned før skyldspørsmålet var avklart, vi måtte derfor betale egenandel. Det har nå gått ytterligere en og en halv måned og vi har ennå ikke fått tilbakebetalt egenandelen. De svarer sjelden på mail, og man må purre på svar
Dette tar alt for lang tid. Skaden skjedde i sommer. Vi venter enda på oppgjøret. Dere kan bli bedre på tilbake melding mens vi venter. Vi har måttet kontakte dere flere ganger for svar.
Oppgjøret virker rettferdig og godt gjennomtenkt, men saksbehandlingen noe treg.
Var på ferie i Italia hvor min kone falt og skadet seg og fikk ødelagt kleder. Forsikring dekker alt.