Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter at vi ble påkjørt av en annen bil, tok det over en måned før skyldspørsmålet var avklart, vi måtte derfor betale egenandel. Det har nå gått ytterligere en og en halv måned og vi har ennå ikke fått tilbakebetalt egenandelen. De svarer sjelden på mail, og man må purre på svar
Dette tar alt for lang tid. Skaden skjedde i sommer. Vi venter enda på oppgjøret. Dere kan bli bedre på tilbake melding mens vi venter. Vi har måttet kontakte dere flere ganger for svar.
Oppgjøret virker rettferdig og godt gjennomtenkt, men saksbehandlingen noe treg.
Var på ferie i Italia hvor min kone falt og skadet seg og fikk ødelagt kleder. Forsikring dekker alt.
Latterlig kundebehandling og en overkjøring av oss som kunder som jeg aldri har opplevd maken til.
Rask saksbehandling. Liten sak og fikk tilbakemelding om hva de trengte fra meg. Følte jeg ble trodd og hørt selv om det var snakk om små beløper. Veldig fornøyd.
Veldig godt fornøyd med min innmeldte skade av en kikkert jeg bruker til fugleobservasjoner. Hurtig oppgjør og har fått kjøpt en ny fin kikkert🐦😊