Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Anbefales, gjennom denne forsikringsordningen får man rask og god hjelp.
Første gang jeg har hatt en skade og brukt Fremtind, meget fornøyd så langt.
Enklere å komme i kontakt med burde det vært . Savner å ha en kundekontakt å forholde seg til . Bra når vi endelig traff riktig person . Da var oengene på konto etter to dager !
Jeg opplevde svært høy servicegrad. Det gikk fort med avklaring av skyldspørsmål. De sendte meg til et profesjonelt og ryddig verksted.
mer usmakelig saksbehandlere skal en leite lenge etter, til og med etter bytte av første saksbehandler, som ikke var stort hjelpsom, når en satt fast i utlandet, med 2 små barn, og heller var opptatt av å krangle slå igjennom sin makt som saksbehandler, der mann sitter fast i et land man ikke er kjent, håper på å få hjelpen man betaler for her hjemme, ble vi satt i ubekvemme situasjoner av saksbehandler der nede. da jeg kom til norge forlangte jeg å bytte saksbehandler, for hun sluttet ikke med sin arroganse, merket jeg var det fortsatt var en tydelig ufin undertone, men denne gangen i en "vennlig lys stemme" der stikk kommentarer kom, som fikk deg til å føle deg som om du gjør noe galt, at du ikke blir trodd,. selv med bilder, skriftlig bevis, var ikke nok for fremtind, til å være en hjelpsom bedrift, det virket som det var en trend hos damene her, der de heller prøver å trykke ned kunden, og beholde en slags ufin kultur mot kundene. ikke å anbefale! jeg angrer på at jeg byttet over fra Eika mitt gamle selskap, som jeg har vært hos i alle år,. og aldri vært borti noe lignende som dette. jeg betaler heller et par tusen mer i året, å få en behandling som man faktisk betaler for, enn å ha en litt billigere forsikring, med bare kvalme, usmakelig oppførsel, fra kursopplærte personer som føler de må hente inn makten på kundene sine, der livet sikkert ikke har vært på deres side, der de sitter bak en skjerm! det er ikke normalt å være ekkel og arrogante med folk som betaler for en tjeneste, men jeg fikk jeg 2 fluer i en smekk, med samme arrogante oppførsel, så dette ligner mer som en trend hos Fremtind. man kan si at man kan være uheldig 1 gang, men 2 ganger... nei... da er det noe som skurrer....
Er blitt rammet av uhell tre ganger i løpet av de siste to årene. Både på reise og hjemme. De har en egen evne til å sette seg inn i problemstillingen og er raske til å ordne opp. Penger på konto i løpet av et par dager. Kjempefornøyd.
Meget dyktige folk som er svært vennelige ! Ryddig og greit oppgjør !!