Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning, fikk ikke erstattet dyrt høreapparat fordi forsikringen ikke dekker den type uhell
Rask behandling og tilbakebetaling av utlegg. Fikk vannlekasje på hytte, fikk hjelp på stedet, men med min forklaring i e-post, ble utlegget mitt tilbakebetalt av Fremtind Forsikring.
Bare unngå dem, til dags dato ikke vært borte i noen som er vanskeligere å ha med å gjøre, lang behandlingstid. Dette er da på opplagte saker, der ting skal tvinges inn i deres scenario som gjør at det strider med deres retningslinjer for utdeling av forsikringen. Tåpelig oppførsel ifra deres side, når tekst i søknad direkte omskrives for å passe inn i deres scenario.
Jeg opplever Fremtind som et selskap som gjør akkurat det de sier det skal gjøre når uhellet er ute. Gode digitale løsninger for oversikt, skademelding og skadeoppgjør. Rask behandling og utbetaling av evt. oppgjør. Såpass gode priser at jeg ikke har byttet tross flere runder med sammenligninger fra andre selskaper.
Fikk raskt kontakt og god informasjon ifm. skadesak der det var uklart for meg om forsikringen dekket aktuell skade. Raskt oppgjør etter henvendelse.
Vi har veldig god erfaring med forsikringsselskapet både i forbindelse med en husbrann vi har opplevd, og med reiseforsikringer vi har måtte benyttet flere ganger iforbindelse med sykdom. Må kanskje si meg litt lei meg for dårlig erstatning av en arvebunad som min mor hadde sydd som gikk med i brann, men alt i alt fornøyd. Nå har vi opprettet egen bunadsforsikring og verdisakforsikring.
Først bruker evigheter på saksbehandling og når man purrer får avslag. Forferdelig.