Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg betaler et månedlig beløp for å forsikre innholdet i huset mitt, og da gjenstandene ble skadet, reiste jeg en erstatningssak, og jeg ble behandlet merkelig, og den forsikringen dekker ingenting, og de vil at jeg skal bli en tekniker og å vite årsakene til feilen på kjøleskapet, stekeovnen og mobiltelefonen. Derfor vil jeg finne et annet forsikringsselskap som er ærlig med kundene sine
Fornøyd med kort svartid og oppfølging, får sms meldinger med info.
Greie forsikringspriser som LO medlem. Enkelt digital løsning for skademelding. Greit å komme i kontakt med saksbehandler og fleksibilitet i behandling av skade og oppgjør.
Har svart på dette og vil følge dette videre.Har hørt dette var et bra sted og ha forsikring.Da jeg blir behandlet som jeg juger og holder dere for narr blir jeg skuffet.
Bra kundeservice på tlf og ett veldig raskt oppgjør ved saksbehandling
Imponerende rask behandling. Jeg sendte en forespørsel på mail en kveld, og fikk svar neste formiddag.
Rask tilbakemelding og utbetaling av erstatningen.