Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere bør ha et nummer og person ved stormskader avdelingen . Veldig utilgjengelig slik det er nå ! Har blitt satt over uendelig mange ganger uten å komme til rett person . Det gir dårlig inntrykk.
Vennlig og gode saksbehandlere, samt kort responstid på oppgjør.
Synes at dere har en rimelig forsikring Synes kanskje at dere selv kunne satt meg over til det gamle forsikringsselskapet da dere ikke dekket skaden. Begrunnelsen deres var grei.
Effektivt håndtering og lette prosesser. God kundeservice.
Godt ivaretatt når vi har hatt behov for hjelp. En tjenesteperson ble sendt for å sjekke og bekrefte skaden, dette synes vi var betryggende for vår sak.
Raskt og ukomplisert , har mye problemer med briller pga jobb.Har også brukt i andre tilfeller, meget fornøyd .
Meldte en enkelt sak (forsinkelse som medførte ekstra overnatting). Ble kontaktet etter ca 10 dager, men saksbehandler skulle diskutere saken med kolleger og ringe meg tilbake samme dag eller dagen etter. Har fortsatt ikke hørt noe 3 uker senere og ikke fått refundert utlegg. Fikk også beskjed om at ekstra måltider ikke ble dekket fordi jeg måtte ha spist hjemme også.