Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kan kun relatere til min svært begrensede bruk av forsikringen. Uhell med bil/henger ble raskt effektuert i alle ledd, uten problemer av noe slag. Ift prisen på forsikringene, så synes jeg derimot at man i langt større grad bør premiere klienter/kunder som kjører skadefritt i år etter år.
Et virvar av mer og mindre kompetente saksbehandlere. Målet synes å være å vri seg unna forsikringsansvar.
Bagasjen min kom ikke frem på min feriereise før etter 30 timer.
Bra behandling.lett og komme i kontakt med. Og hjelpsomme.
Skjønner ikke begrunnelsen for avslaget og føler at den er veldig dårlig.føler og ikke bli trodd.
Rask og faglig, hyggelig kundeservice, god forklaring på saken
Ble syk og kunne ikke reise på tur. Oppgjøret kom veldig fort