Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bagasjen min kom ikke frem på min feriereise før etter 30 timer.
Bra behandling.lett og komme i kontakt med. Og hjelpsomme.
Skjønner ikke begrunnelsen for avslaget og føler at den er veldig dårlig.føler og ikke bli trodd.
Rask og faglig, hyggelig kundeservice, god forklaring på saken
Ble syk og kunne ikke reise på tur. Oppgjøret kom veldig fort
Selskapet er meget dårlig på skadebehandling, bruker mye tid for å finne ut om de kan slippe unna skadeoppgjør. Det har tatt over 3 mnd fra skade til endelig skaderapport, som er vesentlig endret fra skadedato.
Rask saksbehandling og utbetaling basert på tillit fra meg som kunde. Sånn skal det gjøres når uhellet først er ute. Det skaper trygghet at forsikring faktisk er til hjelp.. det er nettopp det man kjøper produktet for, men håper man aldri trenger å benytte. I stort betaler nok jeg og de fleste inn mer enn man får igjen, men tillit til at hjelpen er der om man trenger, gir ro i sjela.