Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig rask og dyktig hjelp. Uten noen unødvendig spørsmål.
Har hatt et par uhell og det viser seg at forsikringen fungerer! Meget fornøyd med det jeg oppfatter som korrekte oppgjør i mine saker. Anbefales!
Ved presis informasjon går saksbehandlingen effektivt og greit.
Bruker kjempe lang tid på å behandle saker.. Dårlig kundeservice. Fikk ikke igjen på forsikringen fordi jeg ikke har råd til å få noen til å se på ett produkt som er "dødt"
Les liten skrift på betingelser nøye før du aksepterer forsikringen. Utviser ikke skjønn i en vanskelig situasjon. Kun henviser til begrensninger ved oppgjør.
Hadde vannlekkasje/ vannskade, fikk bra hjelp og en rimelig erstatning. Raske saksbehandler og oversiktlige skjema på hva som har blitt utregnet
Hadde en harddisk som etter en uke med torden sluttet å fungere. Analytikerene på verksted sa at det var umulig å fastslå hva som var den originale feilen, men at det har kommet fysiske skader fra den originale feilen i etter tid. Fremtind brydde seg ikke om grunnen til de fysiske skadene som var noe de i utgangspunktet sa de dekket (torden/lyn), men kun over at det hadde kommet fysiske skader i ettertid. Å prøve å forklare at de fysiske skadene har kommet av den originale feilen var håpløst og ventetiden for hvert spørsmål er 3 virkedager ca. Alt i Alt så ble jeg sjokkert over hvordan de behandler kunder og kommer til å bytte selskap når avtalen går ut Ps. De skrur også opp prisene, mine forsikringsavtaler økte med 20% på ett år. Da jeg truet med å gå til konkurent så tilbydde de super innbo som skulle dekke alt (tydligvis ikke), den feilen gjør jeg ikke igjen