Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
3 mnd å vente på penger er altfor lang tid, særdeles for en minstepensjonist.
Fikk hjelp og forståelse med en gang da jeg tok kontakt angående en mobiltelefon som ble ødelagt. Har forsikring gjennom LO-favør som da bruker Fremtind forsikring og oppgjøret kom på konto mens jeg snakket med behandleren. :)
Bra oppfølging. Lett å melde skaden på nett. Logisk å bli henvist til merkeverksted. De ordnet med taksering, bestilling av leiebil. Holdt tiden som var satt av til reparasjon.
Rask behandlingstid, dyktige folk som jobber med saker.
Helt greit, men kunne vært mere informasjon underveis.
Rask og god hjelp fra Fremtind da jeg hadde fått knust min IPad skjerm. Positiv erfaring hvor alt ble ordnet direkte med reparasjonssted. I løpet av få dager hadde jeg ny IPad. :-)
Null stress. Har alltid fått det jeg har krav på og vel så det. Jeg har dog bare brukt innboforsikringen.