Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har 40 års kundeforhold til først Samvirke som så ble Sparebank1 og nå Fremtind. Har ikke fått tilbud fra andre selskaper som har gjort at jeg har vurdert å forlate, nå Fremtind.
Sendte inn skademld "analogt". Likevel rask respons. Heile saka vart behandla kjapt og effektivt.
Dere send meg opp til andre tfn.numer, som send meg opp til andre tfn.numer, Som til slutt blir jeg forvirret og frustrert uten få orden på saken. Litt trist.
Utrolig lang saksbehandlingstid på en helt grei reiseforsikringsak.
Saken drøyde unødvendig lenge, måtte hente all info selv. Savner feedback underveis i saken, spes når ting vil ta lang tid pga korona.
Positivt møte. Høflig og grei forklaring. Tok seg tid til å høre hva jeg hadde på det jeg hadde å fortelle. Jeg er i gang med å flytte alle mine forsikringer fra mitt nuværende selskap til Fremtid. Dette på grunn av den service og hjelp jeg fikk ved å kontakte Fremtid.
Er fornøyd så langt. Har gode erfaringer gjennom 45 år også på de tidligere selskapene.