Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saken drøyde unødvendig lenge, måtte hente all info selv. Savner feedback underveis i saken, spes når ting vil ta lang tid pga korona.
Positivt møte. Høflig og grei forklaring. Tok seg tid til å høre hva jeg hadde på det jeg hadde å fortelle. Jeg er i gang med å flytte alle mine forsikringer fra mitt nuværende selskap til Fremtid. Dette på grunn av den service og hjelp jeg fikk ved å kontakte Fremtid.
Er fornøyd så langt. Har gode erfaringer gjennom 45 år også på de tidligere selskapene.
Det finnes selskap som er bedre enn dette.. Ikke noe jeg selv har sjekket selv ennå.. men lenger ned i bøtta en dette kommer man neppe :(
Rask behandling av skaden. Forsikring kunne ha erstatning også for elektriske feil på bilen
Fikk hjelp med en gang jeg kom igjennom på telefon. :-) Men ventet i 25 min før jeg kom igjennom køa.
Arrogant. Argumenterer med usanne påstander. Bruker lang tid på behandling.