Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God hjelp da jeg meldte inn skaden på bilen. Kort behandlingstid.
Jeg har hatt med Fremtind å gjøre angående skade på mobilen ved noen anledninger. Veldig rask respons og lett å fylle inn skademelding.
Jeg har kun brukt reiseforsikring en gang nå. Når jeg først fikk bruk for den ble jeg positivt overasket over behandlingstiden og oppgjøret.
Min elsparkesykkel var låst da den ble stjålet, men Fremtind gir meg ingen kompensasjon. Jeg ble utsatt for tyveri, men får altså ikke tilbake penger. Smålig og kynisk. Er misfornøyd.
Lett og forståelig veiledning digitalt. Rask, svært rask, behandling. God kundeservice er viktig når uhellet har rammet en.
Har hatt reiseforsikring hos Fremtind. I forbindelse med koronapandemien ba jeg om hjelp til hvordan jeg kunne få dekket et tap på reise. Selskapet ga meg svar på dette og jeg gjorde som de sa. Da jeg senere registrerte skade (tap) fikk jeg beskjed om at de ikke dekket tapet fordi jeg hadde handlet på den måten. Jeg forklarte at jeg hadde fulgt deres føringer. Dette svarer dem ikke på og avslår bare saken min. Har klaget og kundebehandlerne fortsetter å unnlate å svare meg. Bare avslår. Unngå selskapet.
Ble overrasket over den høye egenandelen. Jeg var ærlig på pris på skaden. Det medførte at jeg bare så vidt fikk dekket utleggene jeg hadde med skaden. I etterpåklokskap burde jeg ha blåst opp prisen på det jeg vil ha erstattet. Men ærlighet lønner seg sjeldent. Det er vel derfor forsikringssvindel er så utbredt.