Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og hyggelig kundebehandling. Intet å klage på.
Vanskelig å kommunisere med Fremtind og det tok ca 10 dager før jeg fikk tak i en person som kunne ordne opp. I mellomtiden ødela dette nattesøvnen mange netter.
Vi har ingen negative opplevelser hos Fremtind. Jeg har ringt fordi jeg var i tvil om hvordan jeg skulle melde inn saken og fikk god hjelp. Kort behandlingstid og utbetalingen kom kjapt på konto. Positivt overrasket over at forsikringen dekket barnebrillen.
Dårlig å gå redusert bonusen fra 80 til 70 prosent bed første skade. Sjekker med andre selskap.
Greit. Men utfordringen ble ikke løst. Men det står det jo i dokumentet som er undertegnet. Kunden må dekke jostnadeb med å avdekke angrepet. Det kan for bli veldig dyrt.
Har ikke hatt opplevelser av noen art som skulle tilsi utilfredshet.
Fremtind Forsikring viste hva profesjonalitet og ekspeditthet innebærer når uhellet var ute. Terningkast 6