Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjapp betjening. Jeg trenger ikke å klage på noe i forbindelse med min erfaring/skade. Jeg føler at vi ble behandlet på en verdifull måte, jeg følte at selskapets ansatte var opptatte av å få saken oppklart så fort mulig, så vi kunne få normalt liv på plass igjen, jeg følte at de behandlet oss som ordentlige medmennesker.
I mitt tilfelle kjever de bla. kvittering for innbo som er mer en 5 år gammelt. Hvem har det?
Lett å få kontakt med. Rask saksgang og flinke, hyggelige saksbehandlere.
Alltid hjelpsomme og bruker meget kort tid på å behandle saker. Jeg er veldig fornøyd.
Jeg mener behandlingstiden var for lang, ellers godt fornøyd.
Hjelpsomme og stiller opp for kundene, anbefales på det sterkeste
Alltid god hjelp å få, kort ventetid på telefon...