Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel kontakt med kundesenter med lang åpningstid. Oversiktlig Forsikrings system på nett på både avtale siden og skade siden. Enkelt å ha en løpende dialog og utveksle dokumenter elektronisk. Hyggelige mennesker i kunde kommunikasjon og med god forsikrings faglig kompetanse. Et selskap jeg vil anbefale på det sterkeste.
Rask behandling, hyggelig saksbehandler og raskt oppgjør.
Rask saksbehandling. Ingen diskusjoner. Penger hurtig inn på konto.
Opplevde å få kontakt med en hyggelig og person og få akkurat den hjelpen jeg hadde behov for umiddelbart. Anbefaler gjerne.
Var så uheldig og fikk en skade på bilen etter å ha kjørt skadefritt i 35 år. Bilen måtte på takst og ble kondemnert. Etterpå var det en rask og effektiv behandling av Fremtind og jeg er strålende fornøyd!
Dårligste kunde service jeg har opplevd( saksbehandler krangler med deg og bare legger på telefon
Verdiløst innboforsikring og laaasng behandlingstid. Dekker ikke politianmeldt hærverk. Tok over 2 mnd og mange purringer før jeg fikk svar.