Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk godkjent forsikringssak med pris på egenandel. Men fikk aldri noe mer informasjon fra reperatør eller fremtind som jeg ble fortalt jeg skulle ha fra elkjøp.
Høy egenandel på innboforsikring når det gjelder skade på mobil. 2000kr. Det er nesten like mye som min mobil var verdt etter 2.5års bruk. Jeg føler meg lurt da jeg fikk erstatningsmobil og ikke kontanter. Jeg kunne ikke være uten en mobiltelefon i 1 uke. Så erstatnings mobil burde da i såfall ha kommet umiddelbart. Også er det ikke så miljøvennlig med mange mobiltelefoner, det oppfordrer til kast og bruk mentaliteten.
Min erfaring er at når det gjelder oppgjør er det kronglete pluss at oppgjøret gjerne ikke er reelt mtp på gjenkjøp av tapt/ødelagt utstyr. Her finnes det selskap i bransjen som er klart mye bedre. IF er et selskap i en helt annen league, men igjen dyrere... Så er kvalitet i fokus, velg et annet selskap. Er det polise-pris som er i fokus, velg Fremtind. Enkel forklart og opp til hver enkelt "kunde".
Jeg har bare god erfaring med Fremtind. Datautfyllingen kunne hatt bedre veiledning vedrørende nedlastning av dokumenter.
Rask behandling. Tydelig på hva som måtte dokumenteres.
Har ikke belastet selskapet nevneverdi, derfor fornøyd i det hele.
Fremtind er glad i og motta penger, men vil ikke betale ut noe som helst til kundene deres som er ofrene deres.