Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling og oppgjør for skaden jeg hadde og god saksbehandler
I was customer for 4 years, had water damage, the inspector went quickly and I was told there would be some compensation. I sent lots of messages to the case manager, no reply, for 6 months. Finally, I took the issue to Finansklagenemnda and the case manager replied. Of course I dropped this insurance and want nothing to do with Fremtind.
Ikke fornøyd med skadeoppgjør for egeninnsats i forbindelse med vannskade. Sparte forikringen for mye penger, fikk ikke godkjent det jeg ba om av antall timer i egeninnsats.
Har ikke hatt mange saker, men har alltid vært fornøyd med behandlingen.
Når du blir frastjelt mobiltelefon fra høyre frontlomme, så velger saksbehandler å ikke tro på deg fordi det liksom ikke er mulig(?!). Deretter påstår saksbehandler at du ikke har blitt utsatt for lommetyveri, men lagt den fra deg, hvor den så har blitt stjelt. Dette var da ikke tyveri ifg saksbehandler, men ulovlig tilegnelse av hittegods, og ikke dekket av forsikringen. Den ble tatt fra lomma, men godt eksempel på hvordan dette selskapets service er.
Har ikke noe spesielt. Virker som selskapet er greit og solidt
En dårlig løsning hvor Fremtind pusher gavekort som ikke engang erstatter de produktene som er forsvunnet. De endrer også verdi på produkter selv om det er dokumentert med kvittering. Videre er avskrivingen inkonsistent. Det har tatt utrolig mye tid å få oppklaringer (etter snart 3 uker er jeg fortsatt ikke ferdig). Bruk noe annet.