Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi oppdaget skadedyr i kjelleren. Fremtind ville ikke ta ansvar for skaden, og henviste til forrige eiers forsikringselskap. De mente Fremtind hadde ansvaret. Fremtind ville ikke hjelpe oss med å rydde opp i denne uoverensstemmelsen mellom forsikringselskapene. Til slutt måtte vi betale alt selv.
Meldte inn skade på mobil. Fikk tilbakemelding med en eneste gang. Fikk valg om å levere til eplehuset eller sende inn. Sendte tlf inn, og fikk den superraskt tilbake.
Meget bra og rask saksbehandling. Ingen ledd var noe å utsette på, mange nok verksteder med avtale for reperasjon.
God oppfølging, informerte tidlig om sos internatiol som er veldig viktig når en reiser utenlands
God service hos kundeveileder , og det er oversiktlig med forsikringene i nett bank.
Vennlig, ryddig og hjelpsomme. Veldig fornøyd med kundebehandlingen.
Vært problemfritt i de sakene de har vært involvert