Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Med god kommunikasjon og klare behov for dokumentasjon blir prosessen veldig ryddig, og med raskere saksbehandling.
Jeg har god erfaring med Fremtind forsikring. Forsikringssaken blei behandlet hurtig.
Raskt oppgjør til behandler. Vi betalte "bare" egenandel der og da.
Er en slik kunde som ikke går etter billigst forsikring men etter det selskapet hvor jeg føler meg trygg. Betaler for topp forsikring i alle kategorier og vil egentlig bare "sove godt" og vite at familien min er dekket. Når et selskap så snor seg unna på bakgrunn i små teknikaliteter for å spare en liten kostnad på under 2.000kr- da kan jeg ikke hjelpe for å bli usikker på hvordan og hvor langt selskapet er villig til å gå for å sno seg unna hvis det oppstår alvorlige problem med store økonomiske konsekvenser. Er ikke interesser i en evig korrespondanse, hvor min manglende juss og forsikringspolicy kompetanse gjenskaper et David mot Goliat scenario. Hyggelige medarbeidere som besvarer henvendelsen på kort tid. Både app og nettsted er brukervennlig. Antar at fremtid også er konkurransedyktige på pris og andre variabler. Alt dette blekner da min formening er at følelsen av trygghet er det viktigste. Trygg på at vi får hjelp hvis, mot formodning, vi en gang virkelig skulle ha et behov.
Vanskelig og tverr. Meldte inn en sak vedrørende uhell med gjenstander under flytting. Ikke å anbefale.
Rask tilbakemelding på hva jeg skulle gjøre og raskt og greit oppgjør med erstatningsprodukt.
Hurtig behandling. Korrespondanse på e-mail fungerer meget bra.