Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har fått hjelp to ganger i sommer. En gang da min sønn ble syk på ferie og en gang da min katt ble syk og etterhvert måtte avlives. Jeg fikk fort hjelp på telefon og forsikringspengene ble utbetalt veldig fort og uten problemer.
God kundeservice, enkel saksbehandlingsprosess, smidig saksbehandling!
Positiv, jobbe raskt, og føler som det er et menneske som stille opp for deg når du trenger i siste minutt..
Lang behandlingstid og forsikringen finner alltid smutthull eller det med liten skrift for å slippe å betale ut. Det er nå andre gang etter vi kjøpte huset vi ikkje får hjelp. Sopp og råte forsikringen er så og si ubrukelig, og det blir kun dekket fra du kjøpte huset. Vi hadde også en vannlekkasje når det regnet. Da vi ringte inn saken kom vi til behandler i Sverige. Dei kunne ikkje fikse noe som helst og vi fikk besjed om at vi selv måtte finne et firma med vaktordning som kunne hjelpe oss. Her fikk vi heller ikkje noe dekket pga det med liten skrift. Husk å les alle punkter nøye før du velger denne forsikringen, og ikkje velg den om huset ditt er eldre en 20-30 år. Vi kommer til å bytte.
Rigide og krever meget omfattende legeerklæring ved sykdom for å få utløst erstatning for tapt ferie. Er ikke nok med legeerklæring som beskriver helseutfordringene.
Superfornøyd med Fremtind forsikring! Kontaktet Fremtind, satte bilen på verksted, fikk leiebil og all informasjon om skade,pris og diverse ordnet Fremtind og verkstedet seg imellom. Betalte egenandel og det var det:)
70 år gammel mann synes det er vanskelig og komunisere via Mail! I det minste bør det holde med en skadeetterforsker. Oppgjøret gikk greit etter mange telefonhenvendelser. Selve systemet er altfor tungvint!