Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ganske smidig, men lite fleksibel. Insisterte på å kjøre bilen til nærmeste verksted som var veldig lite. Det resulterte i flere uker lenger reparasjonstid og leiebilkost.
Flink takstmann med god kommunikasjon underveis og etter jobben.
Har allerede gjort det i innsendt materiell.Følte at jeg aldri kom igjennom hos de forskjellige saksbehandlerne,og at det var liten forståelse hos disse for vanskelighetene jeg hadde for å få relevante opplysninger fra flyselskapet kravet gjaldt.
Det er aldri noe problem når skal melde fra om en skade.
Saksbehandler satte seg grundig inn i saken og viste godt skjønn
Har generelt gode erfaringer med Fagforbundet og min innboforsikring og at brilleforsikring inngår i denne.
Mangeårig kunde som har svært gode erfaringer. Startet som kunde i 1986 og er det fortsatt