Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte kansellere en ferie på grunn av syke barn. Dagen etter at vi meldte det inn kom det beskjed om at saken var ferdig og pengene lagt til utbetaling.
Fornøyd med alt (med unntak av lav erstatning for dyr sykkel)
ingen kommunikasjon. ingen kunderådgivere. ingen måte å ta kontakt med Fremtind. De påstår de er best i landet. Best på arroganse og dårligst på kommunikasjon.
Levere iPad og iPhone til reperasjon . Knust glass . Imponerende raskt.
Enkelt og forståelig skademeldingsskjema. Hurtig saksbehandling. Veldig fornøyd.
Snakker varmt om sinne produkter og hvor bra hjelp enn får, men når det oppstår skade og enn treng hjelp, så vrir og vender de seg med forskjellige unnskyldninger.
Blei møtt med positivitet,dei ordna opp så eg kom til lege,med tolk!som var viktig for meg som går på mange medesiner,også er allargisk…..og veldig fornøyd med oppfølging !