Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind avslår dekning i en helt opplagt sak. Avslaget er dårlig begrunnet.
Veldig uprofesjonell, når en ikke kan forklare hvorfor dei ikke vil betale ut skaden
Når vi har opplevd uhell el så har det blitt ordnet raskt og i vårt tilfelle riktig.
Vi skulle på ferietur men det oppsto et dødsfall i nær familie som gjorde at vi ikke kunne dra, forklarte hele saken med at det var selvmord og familiemedlemmet kun var 22 år gammel, eneste de sa var «beklager, forsikringen dekker ikke dødsfall hvis det ikke er en «nøkkelperson» for turen» veldig bra jobbet
Raskt og enkelt! Leverte mobilen inn og fikk ny telefon etter en time!
Jeg har betalt for denne innbo forsikring i over 16 år og når uhellet var ute, så finner forsikringselskapet en skult klausul om at de ikke dekker skaden for at gjenstanden var i bruk. Det dreier seg om en relativ lav sum. Jeg har nå forhørt meg med andre forsikringselskap som for eksempel if som er enig i at dette er svindel og at innbo forsikring hos dem hadde hatt en 100% dekning i dette tilfelle. Synes dette er utrolig dårlig kundebehandling. Hold dere langt unna dette selskapet!
God støtte og oppfølging. Enkle løsninger mellom Fremtind og behandlingssystemet på sykeklinikken i Tyrkia