Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var forståelsen av min forklaring på hva saken gjalt. Kanskje de må lytte litt på hva kunden trenger hjelp til. Sette seg godt inn i saken som meldes.
Etter mail fra Fremtind med avslag på erstatning for min sønns stjålede sparkesykkel, skrev jeg tilbake at premissene for avslag ikke var tilstede. Fikk svar dagen derpå om at det ikke ble ettergitt fordi tyveriet ikke dekkes av forsikringen når det har skjedd på skolen. Skrev da tilbake at dette ikke var akseptabelt utfra forsikringsvilkårene som sier at det ikke erstattes ved tyveri i arbeidstid på utdanningsstedet. Tyveriet skjedde (som tydelig anført i anmeldelse både til politi og forsikringsselskapet) mellom 1830-1930, altså godt etter skoletid. Jeg mente da igjen at de måtte se på saken på nytt- hvilket de gjorde. MEN: istedenfor et positivt svar fra Fremtind sin (ikke helt opplyste?) saksbehandler, fikk jeg mail fra Scalepoint om at jeg kan logge meg på og bruke erstatningssum på feks gavekort. Evt kombinert gavekort og delutbetaling, eller kun utbetaling (avkortet grunner «rabatt-verdi» på gavekort som trekkes fra (?)- altså får man ikke tilbake hele erstatningssummen om man velger utbetaling. Problemet nå er at jeg ikke kommer inn/får ikke logget på med brukernavn og passord på Scalepoint sin side fordi jeg åpenbart har fått feil brukernavn og passord. Mer uproffe greier er vel vanskelig å forestille seg.
Fikk meget god og rask hjelp av dere i Fremtins Forsikring. Svært fornøyd.
Aldri før har jeg hatt så gode erfaringer som med fremtind. Det gjelder både reiseforsikring samt innboforsikring. Begge gangene har saken blitt åpnet- og lukket på én og samme dag. At et krav til forsikringsselskap kan være SÅ ukomplisert har overrasket meg begge ganger. Imøtekommende, rederlige og med svært gode forsikringsvilkår. Jeg blir hos fremtind!
En helt elendig forsikring. Uansett hva som skjer å hva det skjer med så står d i vilkårene at det dekkes men når du melder sak har di alltid en liten tekst som forklare hvorfor di ikke dekker det. Har hadd flere type saker med forskjellige skader men ingenting dekkes når di behandler saken. Trur nok mange har samme erfaring som meg
Fikk rask og god hjelp. Kjøpte den klipperen som Fremtind anbefalte.
Veldig fornøyd med servicen. Kan anbefales alle. Vennlig hilsen, Jan S.