Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En helt elendig forsikring. Uansett hva som skjer å hva det skjer med så står d i vilkårene at det dekkes men når du melder sak har di alltid en liten tekst som forklare hvorfor di ikke dekker det. Har hadd flere type saker med forskjellige skader men ingenting dekkes når di behandler saken. Trur nok mange har samme erfaring som meg
Fikk rask og god hjelp. Kjøpte den klipperen som Fremtind anbefalte.
Veldig fornøyd med servicen. Kan anbefales alle. Vennlig hilsen, Jan S.
Dårlig info fra saksbehandler i Norge ved kontakt med selskap. Når en er dårlig og feriedager blir ødelagt er det tungvint å skaffe til veie dokumentasjon, sykemelding og hente medisin på apotek.Hva er vits med en reiseforsikring som ikke dekker sykdom uten omfattende dokumentasjon fra spansk lege når en er på ferie.
Dere er helt unike.Jeg mistet min mann helt plutselig når vi var på gc.og for en hjelp vi fikk av dere.Kan ikke få fullrost dere nok.Tusen takk
Har hatt veldig god erfaring med Fremtind. God kundebehandling og tilbakemeldinger.
Det tok ni måneder fra innmeldt skade til reparasjon pga. gjentatte saksbehandlingsfeil. En skademelding (parkeringskader) med flere punkter ble delt opp og jeg måtte til slutt melde inn hvert punkt som egen skade. Til slutt måtte jeg vurdere hvilke skader som burde fikses (etter råd fra saksbehandler) da det ville bli kostbart.