Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett og melde skade, rask tilbakemelding, flott service som andre konkurrenter har noe å lære av.
Var uheldig og fikk utløst pulverapparat hjemme, mange måneder behaldlingstid, omtrent umulig og få kontakt med saksbehandlere, fikk ikke eratattet et eneste elektrisk apparat, selvom jeg har svart på hvitt att hele huse var dekket av pulver. Bekymringsverdig.
Kjempe fornøyd. Det var lett å fylle ut skademelding. Og fikk svar om at skaden ble dekket med en gang
problemer med gjennomføring av egenerklæring og signering. Kom ikke gjennom på de første 6 forsøkene.
Lett tilgjengelig kontaktperson. (Anonymisert navn). Det er viktig
Veldig rask behandl. Godt skjema over opplysninger som er nødvedig
Greit oppgjør av skadesak, men helt vesentlig å ha telefonisk kontakt med skadebehandler.