Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling. Hyggelige ansatte. Som holdt lovnadene sine.
Enkelt å melde skade via nett, rask behandlingstid og oppgjør.
Enkel og rask saksbehandling som har ordnet seg på en god måte.
Dårlig dekning, if og Gjensidige dekket saken mens fremtid ikke ville dekke samme sak. Samt dårlig tilgjengelighet
Reiseforsikrings delen som dekker sykdom virket utmerket. Alt annet var vanskelig. Fikk et klart inntrykk av at reisen ble sett på som en pakkereise, noe den ikke var. Utgifter påløpt på sykehuset måtte ett hakk opp i systemet før det ble godtatt. Aktiviteter/utgifter som var bestilt og ikke kunne refunderes helt eller delvis fra selger ble bare dekket delvis som en del av en pakkereise. Jeg er så misfornøyd at jeg har kjøpt ny reiseforsikring av et annet selskap!
De gangene vi har hatt kontakt med Fremtind, har vi bare godord å si. Rask behandlingstid. Enkle skjemaer.
Man kan ikke bestille bilberging når man er i Sverige..Den linken som man får på ei tekstmelding går ikke å bruke når man er geografisk utenfor Norge..