Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsikringen viser seg å være «ubrukelig» ifm skadesak, der leveringstiden på nytt erstatningsprodukt ble mye lengre enn forventet. Da jeg måtte ha nytt utstyr «umiddelbart» så er de ikke i nærheten av løsningsorientert for å løse dette. Måtte derfor dekke produktet selv når forsikringen brukte over 1 uke på å få tilsendt ny. Flytter alle mine forsikringer 👍
Ville valgt en annen forsikring om jeg hadde muligheten. Får denne gjennom fagforbundet mitt. Fremstår arrogante og har liten forståelse i saksbehandling.
Raskt og greit oppgjer. Har inntrykk av at selskapet arbeider til beste for kunden.
Dere har alt for høye egenandeler. Når man velger dere med en forventning at man får en bedre gjennomgang av saken og det å bli trekt 2000kr i en 3000kr sak er uhørt.
Anbefaler fremtid på det varmeste, aldri noe tull, får det man har krav på.
Dårlig oppfølging og info i forbindelse med skadesaker.
Motorhavari, ringte Fremtind forsikring, alt var greit og leiebil ble ordnet . Dette gikk raskt og effektivt.