Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
de klarer ikke ordnr ett tilbud på forsikring for null grunn
Jeg eier en halvpart i et vertikaldelt hus. Det har trekt inn vann og det har oppstått følgeskader på begge sider av huset. Fremtind har brukt svært lang tid på saksbehandling (som endte i avslag) og har brukt en liten evighet på klagebehandlingen, som enda ikke er ferdigstilt. I konklusjonen fra saksbehandler brukes ord som ‘tror’ og ‘sannsynlig’ i avslaget om dekning av følgeskader, uten å føre videre dialog for å undersøke om jeg besitter dokumentasjon på det som det hevdes i avslaget, noe jeg faktisk har. Jeg kan ha forståelse for at det ikke alltid er grunnlag for å utbetale erstatning, men minstekravet bør være grundig saksbehandling og en entydig konklusjon. Når naboen min fikk dekt de samme følgeskadene hos sitt forsikringsselskap (Tryg) må jeg anbefale alle i å velge et annet forsikringsselskap som tar kunden på alvor.
Veldig fornøyd med å fylle ut skjema på nettet, lett og brukervennlig. Det går derfor fort å få registrert skade, få skade nummer og starte med å få reparert skaden. Meget fornøyd!
Rask og god behandling av saken vår! Fikk lett forståelig informasjon hele i hele prosessen!
Alle kontakter har blitt tilfredsstillende for meg har blitt raskt behandlet. Resultatet
Litt mer human kunne vert fint. Det er ikke greit å bli syk på ferue
Ett helt greit selskap og forholde seg til, kommer fortsatt til,å bruke fremtind