Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg eier en halvpart i et vertikaldelt hus. Det har trekt inn vann og det har oppstått følgeskader på begge sider av huset. Fremtind har brukt svært lang tid på saksbehandling (som endte i avslag) og har brukt en liten evighet på klagebehandlingen, som enda ikke er ferdigstilt. I konklusjonen fra saksbehandler brukes ord som ‘tror’ og ‘sannsynlig’ i avslaget om dekning av følgeskader, uten å føre videre dialog for å undersøke om jeg besitter dokumentasjon på det som det hevdes i avslaget, noe jeg faktisk har. Jeg kan ha forståelse for at det ikke alltid er grunnlag for å utbetale erstatning, men minstekravet bør være grundig saksbehandling og en entydig konklusjon. Når naboen min fikk dekt de samme følgeskadene hos sitt forsikringsselskap (Tryg) må jeg anbefale alle i å velge et annet forsikringsselskap som tar kunden på alvor.
Veldig fornøyd med å fylle ut skjema på nettet, lett og brukervennlig. Det går derfor fort å få registrert skade, få skade nummer og starte med å få reparert skaden. Meget fornøyd!
Rask og god behandling av saken vår! Fikk lett forståelig informasjon hele i hele prosessen!
Alle kontakter har blitt tilfredsstillende for meg har blitt raskt behandlet. Resultatet
Litt mer human kunne vert fint. Det er ikke greit å bli syk på ferue
Ett helt greit selskap og forholde seg til, kommer fortsatt til,å bruke fremtind
Mye trekk for alder når forsikringssum skal utbetales. Veldig dårlig kjennskap til vegtrafikklover og legger seg helt flat for større, mer drevne forsikringsselskaper. Supertreg saksbehandling.