Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når det gjelder selve skadeoppgjør av saksbehandler: Fikk tatt Opp Skademelding via telefon da det var vanskeligheter for meg å komme i nett Fort behandling Bra resultat
Vanskelig p komme i kontakt pr telefon, tastetrykk i mengder, den digitale løsni gen opplevde jeg vanskelig
Siden DnB ble Fremtind, har alt blitt elendig. Dårlig service, kundebehandlere er lite hyggelige.
Totalt er det billigste løsningen for meg Med den totale løsningen av forsikringer jeg trenger.
Fra skademelding va sendt, gikk det to dager så var saken ordnet fra deres side, veldig bra🙂
Ryddig og enkelt oppgjør samt meget konkuransedyktige priser på det meste av forsikringer. Har fått tilbud fra både Gjensidige og If, men de klarer ikke å matche pris. Ikke i forhold til våre behov og forsikringer.
Profesjonelle og ryddige saksbehandlere for våre saker