Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hatt 2 skadesaker de siste 2 månedene. Veldig rask behandlingstid! Kontantoppgjør for del av skadesak som ikke kunne rettes ble kjapt avgjort og var på konto etter få virkedager.
Godt selskap. Rask og god levering av tjenester. Lett å komme i kontakt med på telefon slik at man slipper chat-bot.
Vanskelig å komme i kontakt pr telefon. Men behandlinga elles var veldig bra.
Fra jeg skrev skade melding til mobilen for knust skjerm. Tok hele prosessen med å levere inn mobilen på eplehuset til den var ferdig fikset kun 4 timer. Dette var ly raskt, jeg forventet flere dager, så jeg ble kjempe lykkelig.
Kjapt svar, men vanskelig å komme gjennom på telefon, og velger å la tvil komme selskapet til gode.
Vår hund begynte å blø en tid etter fullført løpetid, og viste symptomer på livmorbetennelse. Ved veterinærbesøk ble vi anbefalt å komme tilbake til ultralydkontroll samme dag. På kontroll fikk vi heldigvis konstatert at hunden va tilsynelatende frisk og at det mest sannsynlig var forlenget løpetid, men kontroll og konsultasjon kostet 5000kr. Fremtind avviste kravet fordi hunden ikke var syk og hadde behov for umiddelbar helsehjelp. I deres forvridde logikk skal man altså vente til hunden er død eller nær død før det er nødvendig å besøke veterinær, ihvertfall om man skal ha krav på forsikringsdekning. Uprofesjonelt og usmakelig.
Rask tilbakemelding og rask behandling. Følte meg godt ivaretatt.