Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi var veldig fornøyde med service i fjor da vi trengte medisinske hjelp.
Har kun opplevd meget god service hos dere men vi vurderer fremdeles å bytte selskap fordi vi føler at vi betaler utrolig mye for alle forsikringene våre...
Bruker meget lang tid på å ordne opp når de får en forsikringsak. Ikke holdbart at de bruker 2 mnd på en vannskadesak, mye bedre når sparebank1 hadde sitt eget selskap.
Fra jeg meldte inn skaden elektronisk til saken var behandlet og oppgjøret på vei til kontoen min tok det mindre enn 1 time! Sjokkerende rask saksbehandling!!!
Etter en kort telefonsamtale var saken løst. Oppgjør skulle komme.
Enkel og intuitiv side hvor man lett kan velge den løsning som passer best.
I forbindelse med forsikringsoppgjøret for ødelagte briller, ble oppgjøret avkortet med kr 3000,- fordi vi ikke har tilgang på optiker i Synsam kjeden i nærheten. Nærmeste Synsam butikk befinner seg over 120 km unna, og jeg ville måttet bruke en hel arbeidsdag på å oppsøke dem, i stedet for å kunne bruke vår lokale optiker, som kanskje hadde tatt maks en time. I tillegg til tapt arbeidsfortjeneste og kjøring måtte jeg da også hatt en ny synsundersøkelse, noe som hadde medført mye mer enn 3000,- i kostnader. Jeg tok undersøkelsen for under ett år siden lokalt, og kunne helt klart ha brukt denne ved uttak av nye briller.