Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alvorlig syk og utskrevet fra sykehus til hotell uten kost eller kostpenger. Måtte bestille og legge ut for hotell selv (8 dager i påvente av at jeg skulle bli frisk nok til hjemreise) da det etter 5 timer fortsatt ikke var ordnet. Dårlig at det ikke er med mat når man er så alvorlig syk, uten kokemuligheter(om jeg hadde vært i stand til å koke selv), og uten kostpenger til å dekke restaurantmat. Forsikringsselskapet brukte svært lang tid på å tilbakebetale beløpet og hadde glemt å bestille assistanse under reisen.
Jeg hadde kun gode opplevelser med min kontakt med Fremtind. Saksbehandler var rask til å gi tilbakemelding, og dialogen var udelt positiv hele veien
Saksbehandler informerte om høyre sum men får jeg mye lavere sum på beregning som kom etter tlf samtalen. Tok jeg kontakt igjen så var det en annen som forklarte samme tingen omigjen og omigjen og mente at hun må gjøre det her inntil jeg forstår hvordan Bergeningen er. Aldri fikk svar på mitt spørsmål. Utrolig dårlig kundebehandling.
Fikk skade på min telefon under reise Fikk først avslag fordi de påsto den ikke gjalt utenfor norden (!) Måtte selv motbevise dette. Min forsikring gjelder for hele verden. Deretter fant de frem unntakslisten som sa at forsikringen dekker ikke skade forårsaket av uhell, kun ran og andre grusomme ting. Hvis du vil ha en riktig forsikring når du er ute og reiser, unngå fremtind!
Erfaringen med forsikringsselskapet er bra, hurtig behandling av innmeldt skade. Selv om det ikke gikk min vei denne gangen.
.... Jeg fikk ikke erstatning denne gangen, skaden har skjedd i vinter, ikke plutselig. Så min feil.
falt 4 meter på jobb,brakk naken 3 steder,hodeskade med mer.var hos nevrolog til forsikringsselskapet.gått 3 år nå i mai.og opplever bare rot og surr, og bare dårlige unskyldninger,om forsinkelser.og advokater og nav.samt fortsikringselskapet skylder på hverandre.noen som har tips?