Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Profe, hyggelige, forståelsesfulle og ikke minst tålmodige saksbehandlere som jobber raskt og effektivt. De er også flinke til å forklare og informere om forsikringsregler.
Enkelt å melde skade, rask saksbehandlingstid og rask tid på erstating.
Mine opplevelser har vært positive. Skal jeg trekke ned en ting så er det at jeg ikke kan velge selv hvilken forhandler/butikk som skal evt reparere skader.
Ble frastjålet en sykkel i øvre prissjikt fra låst garasje med alarm, veldig frustrerende å løpe barbeint etter en tyv som kom seg unna midt på natta. Måtte innse at den var borte. Anmeldte til politi og meldte inn til Fremtind. Behandling og utbetaling av forsikringspenger ferdig iløpet av en uke. PS! Lås dyre sykler selv om dem står i en låst garasje med alarm. Gjerne sikre garasjen med selvskudd og CSgass, innbruddstyver bryr seg ikke om du har alarm!
Veldig intuitiv nettløsning for innrapportering av skade og kjapt oppgjør!
Knust iPhone. Måtte levere inn til Eplehuset og hadde ny tlf iløpet sv noen dager.
Veldig lang behandlingstid og en ordlyd som gjør det veldig vanskelig å forstå hva som dekkes/ikke ved skade.