Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
annskaff kyndige saksbehandlere.når man blir oppfordret til å kjøre ulovlig for å få kjøretøyet uten lys på til verkstedet,kan vel ikke det bli mere ufornuftighet i en skadesak,oog attpåtil mange purringer for åfå kontakt med et fornuftig menneske
Jeg hadde bil skade og synes alt i alt gikk fint og oppfølgingen av saken min var tipp topp. Jeg kan gjerne anbefale deres selskap til alle mine venner kjente og ukjente. Takk for en god service.
Prisen er god men får dessverre ikke noe for det. Har nå selv opplevd vanskelighetene dersom man åpner en sak, i tillegg til min søster også opplever det samme. Hele familien har nå byttet fordi for samme prisen i et annet selskap får man dekket langt mer. Synes kundebehandlingen generelt var meget svak selv om det gikk fort.
Meget god kundeservice, og rask og effektiv saksbehandling av innmeldt skade. Viktig at jeg som kunde er kjent med forsikringsvilkårene og hvilken dekning man har:)
Rask behandling av saken.Hyggelig å snakke med når jeg var uheldig å miste mine briller på sjøen.
Hurtig behandling og avgjørelser.Da våres kofferter ikke kom fram før ni dager etter til våres feriested , var det bare en telefon og alt ble fikset. Vi bytter aldri forsikringselskap ! Vi har det beste som vi kan stole på !
Må vente leeeeenge for å komme frem på telefon. Vurderer å skifte forsikringsselskap grunnet dette.