Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og god behandling. Mobilen som var ødelagt ble fikset raskt.
Var uheldig og fikk farget min bunad skjorte. Hva gjør jeg da? Noe sa " prøv innboforsikring din" som sagt så gjort. En uke senere så var alt klart. Ny skjorte er bestilt. God og rask service.
Var lettere å forholde seg til før det ble fremtind og bare var sparebank1. Synes de er uengasjerte og uempatiske. Virker som det viktigste er å unngå utbetinget. Før var pengene på konto før du visste ordet av det… betaler tross alt syykt mye for disse forsikringene. Ca 50000 i året totalt… har mistet tilliten..
Rask behandling og utmerket kundebehandling alltid lett å komme i kontakt med.
Pålitelig ikke masse spørsmål,,rett på sak,,og utfyllende forklaringer
Ved 2 skader på mobil og gulvlampe, fikk avslag begge gangene. De sier får ikke dekket fordi lampen kostet mindre enn 2000 kr....
Følte ikke å bli tatt på alvor. Saken ble bare feid vekk. Ingen hjelp til å gå videre.