Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eg har sjølv ordna med alle reparasjonar av skaden, og måtta purra fleire gonger på oppgjer for skaden, og 2 eigenandelar har vore både 4000 og 5000, og sjølvsagt blei det 5000
Rask og effektiv prosess, hadde en telefonskjerm som sluttet å fungere etter en uheldig fotoshoot der det ble ett brått møte med en stein.
God service. Rask behandlingstid. Enkel innmelding av skade. Enkel innsending av skadet objekt. Rask reparasjonstid.
Tungvindt når det kommer til foreståelse om returprosesser og servicetilstand for varer. I dette tilfellet ett skjermkort som de vil ha reparasjonskostnad på, men denne type fin elektronikk blir ikke reparert, og dersom man skulle undersøkt muligheten for dette hos ett uavhengig verksted ville kostnaden for innsendelse og undersøkelse blitt såpass høy at det ikke er verdt det med egenandel og alt. Møter lite forståelse hos kundebehandler og ganske generiske svar i saken. Virker som at det var om å gjøre og få gjort flest saker i stedet for å ta seg tid til å se på sakene individuelt.
Gikk raskt å få svar og enkelt oppgjør. Hadde vært en fordel med lavere egenandel på skade på kjæledyr.
Grei saksbehandling og resultat. Oppgjør gikk hurtig og greit.
Forbilledlig! Forsikringsoppgjøret ble håndtert slik et forsikringsoppgjør bør håndteres. Raskt og uten krangel og styr!