Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
På kundeservice var de veldig hyggelige og behjelpelige i forbindelse med pipebrann. Ble raskt kontaktet av en takstmann, og der stoppet også servicen. Han sammenlignet sot/lukt fra røyk med pinnekjøttlukt, og var generelt sett frekk og lite samarbeidsvillig. Han spurte spørsmål som "du klarer vel å vaske selv?", Og "du må jo ikke rive veggen on du lager pinnekjøtt selv om det lukter veldig?", Og hele opplevelsen var svært ubehagelig. Det var brannvesenet som mente jeg burde kontakte forsikringsselskap, siden røyklukt kunne sette seg i vegger og tapet, og jeg satt igjen med en følelse av å føle meg som en idiot som ringte.
Som pensjonist og medlem i Fagforbunde at dere er i det dyraste lage
God med tilbakemeldinger. Litt lang behandlingstid. Positiv erfaring med oppgjør.
Rask og grei behandling. Litt mere utfyllende kommunikasjon hadde vært topp.
Raskt oppgjør, ingen mistro og blid og hjelpsom medarbider. Anbefales på det sterkeste.
flott service. raskt og greitt oppgjer og ny mobiltelefon
Rask respons , empatisk kundebehandler . Erstatning utbetalt etter 36 timer.